3 Σεπ 2008

Μας τελείωσε η Arkouda!




Όποιος συκοφαντεί και δυσφημεί πρέπει να είναι έτοιμος να δεχτεί και τις συνέπειες. Όποιος σκάβει το λάκκο των άλλων στο τέλος πέφτει μέσα ο ίδιος. Φανταστείτε πόσες παραβάσεις έκανε η αρκουδίτσα για να κλειδωθεί το blog. Η κυριότερη όμως ήταν ότι κάποιες έξυπνες φίλες της την βρήκαν αφελή και της πλάσαραν δικαστικά έγγραφα να δημοσιεύσει. Άκρως παράνομο. Οι φίλες της την έβαλαν μπροστά για να την πληρώσει αυτή. Αυτές κρύβονται πάντα πίσω από καλόπιστα άτομα. Από τη φούρια της ούτε μια στιγμή δε σκέφτηκε ότι παρανομεί. Τώρα που ο εισαγγελέας όμως θα ζητήσει να μάθει πως και από που έφτασαν τα έγγραφα στα χέρια της, τι θα κάνουν οι "αξιότιμες" φίλες της; Κυρίως αυτές που κάθονται σε θέση δημοσίου υπαλλήλου. Μάλλον θα πέσουν και αυτές πάραυτα σε χειμερία νάρκη! Διαβάστε τι γράφει και πως κλάιγεται η αρκουδίτσα. Ας πρόσεχε. Ας είχε το νου της να μην χτυπούσε τους ευεργέτες της.

Το τέλος μιας αρκούδας.
Ωραίος τρόπος για να μην μπορείς να ζητήσεις βοήθεια!
Ωραίος τρόπος να μην μπορείς να καταγγείλεις όσα γίνονται, όσα συμβαίνουν σ' εσένα και στα ζώα που δεν έχουν ανθρώπινη λαλιά να πουν "πονάω"! Κάθε μέρα και μια επίθεση. Κάθε είδους. Πότε να με ψάχνουν διάφοροι ύποπτοι... Πότε να δημοσιεύουν προσωπικά στοιχεία δικά μου και άλλων στο Διαδίκτυο. Πότε να ΄ρχονται για έλεγχο, διάφοροι κρατικοί υπάλληλοι σταλμένοι από Συλλόγους που δεν έχουν καμιά σχέση με μένα ή την περιοχή. Πότε άλλοι άγνωστοι Σύλλογοι να με βρίζουν, να λένε τερατώδη ψέματα για μένα, να με απειλούν, να απειλούν τα ζώα μου, τη ζωή μου. Πότε να μαθαίνω πως στέλνουν επιστολές σε βάρος μου με ανυπόστατες και ψευδείς καταγγελίες, πως υπογράφουν αηδίες με το όνομα μου, φτιάχνουν περίεργα blogs με τ' όνομα μου και δεν ενοχλείται κανείς, δεν συμμορφώνεται κανείς από κανέναν. Πότε να απειλούν αυτούς που παρουσιάζουν κείμενα μου με δίκες, πότε ν'αναφέρονται σ' εμένα σαν να είμαι τέρας, πότε να απαιτούν να κατεβάσουν κείμενα μου, πότε να σβήνονται κείμενα μου από χώρους φιλικούς στους εξαγωγείς, πότε να σαμποτάρουν όσους τους πάνε κόντρα... Απροειδοποίητα εχθές εμφανίστηκαν πάλι κρατικοί υπάλληλοι με καταγγελίες. Απροειδοποίητα κλειδώθηκε κι η αγαπημένη μου "arkouda", το blog μου, όπου γράφω περίπου ένα χρόνο και που τους τελευταίους μήνες μετέτρεψα σε "αποθήκη" άρθρων, σε ότι σχετίζονταν με τα ζώα, σε ένα αφιέρωμα. Ιστορικά, δίκες, θέματα για κακοποίηση, για πειράματα, λαθρεμπόριο κι ότι άλλο. Άρα? Κάτσε μέσα και μη μιλάς. Κάτσε μέσα και προστάτευε τα ζώα σου, γιατί θα στα πάρουμε. Αν βγεις να κάνεις καταγγελίες, κινδυνεύουν... Από μας, από το Κράτος που ξέρουμε να το χρησιμοποιούμε, από τους φίλους μας που δουλεύουν στο Δήμο, από τους δικηγόρους μας... Βραδάκι μου είπαν πως είδαν το τσούρμο, να αριβάρει στο Δημαρχείο. Ησύχασα τώρα! Όλα τα προβλήματα των αδέσποτων ζώων θα λυθούν...Κι εγώ? Απόμεινα ακριβώς σαν ένα ζώο. Μια Αρκούδα δίχως φωνή. Δίχως σπήλαιο. Είναι ώρα να πέσω σε χειμερία νάρκη?

3 σχόλια:

yiannas είπε...

Πολλοί και πολλές πανηγυρίζουν... Κλειδώθηκε η Αρκούδα!!! Χάσαμε την Αρκούδα! Στοπ!!!

Άλλοι πάλι ρωτούν και απορούν...

Μα θα τους πω τούτο. Αυτή η αρκούδα σας φαίνεται πως είναι απ' αυτές που κλειδώνονται???

Απ' αυτές που πάνε στα πανηγύρια (?), όπως λένε κάποιες φιλόζωες και φιλόζωοι , προδίδοντας ακόμη μιά φορά πως η σχέση τους με τη φιλοζωία είναι μηδέν.

Ετούτη λοιπόν είναι και θα παραμείνει αδέσποτη, παλαβιάρα, ριψοκίνδυνη κι επιθετική γιά όποιους και όποιες παρανομούν εις βάρος ζώων, ανθρώπων, ή της Φύσης...

Πολλοί λοιπόν παράνομοι και παράνομες ονειρεύονται την ώρα, που ετούτη η "arkouda", όχι μόνο δεν θα έχει στέκι και φωνή, μα θα οδηγηθεί και σιδεροδέσμια στο κλουβί, στη φυλακή εν προκειμένω!!!

Κυράτσες με το μπαρδόν, μα μην στέκεστε στην ουρά και κουράζεστε... Κάντε νουμεράδα.

Πάρτε νούμερο και θά 'ρθει κι η σειρά σας.

Κάντε κι όλες τις μηνύσεις και τις καταγγελίες μαζεμένες, γιατί δεν σκοπεύω να φάω τη ζωή μου με τα δικαστήρια, όπου συχνάζετε εσείς, γι' αυτό και είστε μαθημένες...

Όσο γιά μένα... Πάντα πίστευα πως "κάθε εμπόδιο είναι γιά καλό" και πως "όταν ο Θεός κλείνει μιά πόρτα ανοίγει κι ένα παράθυρο"...

Σας αφιερώνω λοιπόν κι αυτό το τραγουδάκι που έγραψα πολλά χρόνια πριν και το τραγουδάει ένας φίλος.

"Θα βγω απ' αυτή τη φυλακή που μ' έχεις κλείσει"...

Όμως λιγούρια, μην σας τρέχουνε τα σάλια... Όσο και να το ορέγεστε, αρκουδίσιο κρέας δεν τρώτε.

Κι άντε μιά βόλτα στη ΣΥΖΩΣΩΕΛ, να δείτε τα χαϊρια σας, με την έκθεση των ΚΑΡΑΜΠΙΝΙΕΡΙ της Ανκόνα γιά τα 102 σκυλιά που κατέσχεσαν κι ύστερα πείτε μας πάλι παραμυθάκια της Χαλιμάς, γιά το τί ωραία περνάγανε τα σκυλάκια στο φορτηγό, πόσο νόμιμα ήταν όλα και πόσο αγγελικά πλασμένα...

Τί θα κάνετε γι' αυτό? Θα μου ρίξετε καμμιά μήνυση ακόμη?

Σε λίγο θα θεωρούμαι το πιό επικίνδυνο και πιό καταζητούμενο άτομο στην Ελλάδα...

Τί να πω? Μαγκιά!

Είπαμε! Όλες κι όλοι μαζί όμως, γιατί έχουμε και δουλειές...

Να φαίνεστε κι όλας, καλά αυτό που στ' αλήθεια είστε. Συμμορία!!!

Στους αληθινούς φίλους και φίλες και σε όσους με τίμησαν με αιτήσεις φιλίας που τώρα πρωτοείδα και δέχθηκα ευχαρίστως, χαρίζω το τραγουδάκι αυτό με την καρδιά μου.

Αν μάλιστα αρέσει σε κάποιους και κάποιες, μπορούν και να το πάρουν να το ακούνε.

Όσο γιά την "arkouda", περιμένω την απάντηση από το Pathfinder κι ύστερα τα ξαναλέμε...

Προσθέτω την ηλεκτρονική διεύθυνση της Συνομοσπονδίας Ζωοφιλικών Σωματείων Ελλάδας, όπου βρίσκεται και μία από τις εκθέσεις των καραμπινιέρι.

Αξίζει να τη διαβάσετε...

http://syzosoel.blogspot.com/2008/09/blog-post.html


Υστερόγραφο: Η αρκούδα ξεκλειδώθηκε και κυκλοφορεί πάλι ελεύθερη ανάμεσα σας.

yiannas είπε...

Από το Athens Indymedia, απάντηση μου σ' ένα ευγενικό μα υπαινυκτικό σχόλιο, σε θέμα που ανάρτησα.

Ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=903325

-------------------------------------------------------------------------------

Απορία από @ 3:15πμ, Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Όταν γράφει η κυρία Γαλανού:"Σύμφωνα με το ισχύον νομικό πλαίσιο αρμόδιοι για την περισυλλογή και φροντίδα των αδέσποτων ζώων στη χώρα μας είναι οι δήμοι και οι κοινότητες οι οποίοι χρηματοδοτούνται από το ΥΠΑΑΤ για το σκοπό αυτό.", αυτό θίγει και την ίδια που έχει μαζέψει στο σπίτι της ζώα.

Ανά πάσα στιγμή μπορούν να της τα πάρουν ισχυριζόμενοι ότι η ίδια είναι ιδιώτης κι όχι δήμος ή κοινότητα ή δεν τα φροντίζει υπό την αιγίδα του δήμου.

Δεν έχω καταλάβει κάτι ή δεν έχει καταλάβει η ίδια τι γίνεται ή δεν τη θίγει προσωπικά η όλη κατάσταση, γιατί τα έχει βρεί με τον Υπουργό, το δήμο και την κοινότητά της; Ενδιαφέρει όμως άλλους που έχουν ζώα σπίτια τους και ανά πάσα στιγμη μπορεί να τα πάρει ο δήμος τους.

-------------------------------------------------------------------------------

Τί δεν έχω καταλάβει λοιπόν?

Πώς ο Νόμος ισχύει κάτι χρόνια και τον θυμηθήκατε ξαφνικά, τώρα που λιγόστεψε το μεροκάματο?

Πώς οι λαθρέμποροι έχουν βαθειά χωμένα τα δόντια τους μέσα σε Δήμους, σε Αρχές, σε Κράτος?

Mε ποιόν Δήμο τα έχω βρει εγώ? Μ' αυτόν που δίνει παράνομα χαρτιά σε εξαγωγείς φιλόζωους γιά να δικαιολογήσει τ' αδικαιολόγητα?

Με ποιόν Υπουργό ή Κοινότητα? Πότε έκανα εγώ βεγγέρες γιά επίσημους και δεν τό'ξερα και πότε με κάλεσαν σ' αυτές τις βεγγέρες? Πότε με τίμησε εμένα ο Δήμος με ημερίδες?

Πότε πήγα σε γραφεία να διαφημίσω το φιλοζωικό μου έργο? Πότε ζήτησα μιά δεκάρα γιά να φροντίσω ζώο?

Πώς είναι κακό τώρα γιά κάποιους να σε ρωτούν όταν ταξιδεύεις, τα 20 σκυλιά σου που βγάζεις αυτόν τον μήνα στο εξωτερικό γιά διακοπές και τα άλλα σου 20 τον άλλο μήνα και τα άλλα 30 τον παράλλο μήνα , πού τα πας και γιατί δεν υπογράφεις πως θα τα φέρεις πίσω, ούτε υπογράφεις πως δεν θα πάνε γιά πειράματα?

Ξέρω ανθρώπους πλούσιους ανεπάγγελτους εισοδηματίες, μα επαγγελματίες φιλόζωους που έτσι ζουν. Που απ' αυτό ζουν.

Το πως από παλιά απειλήθηκα όχι απ' το κράτος, μα από φιλόζωες κυρίες εξαγωγείς γιά τα ζώα μου, είναι γεγονός, που το έχω αναφέρει και καταγράψει στο Διαδίκτυο εδώ κι ένα χρόνο.

Το πως βάζουν τώρα αυτές οι Κυρίες στο παιχνίδι κι άλλους Συλλόγους άγνωστους σ' εμένα εναντίον μου και εναντίον των ζώων μου, τί αποδεικνύει?

1. Πως γιά τα ζώα δεν δίνουν πεντάρα τσακιστή.

Πως χρησιμοποιούν τα ζώα που προστατεύω γιά να μ'εκβιάσουν.

Άσε που τα ορέγονται από καιρό. Περιποιημένα, υγιή, κοινωνικοποιημένα, εμβολιασμένα, στειρωμένα, θα πιάσουν καλές τιμές στο παζάρι του εξωτερικού.

Δεν σφάξανε όμως!!! Κάποτε δεν ήξερα. Κάποτε έκανα το λάθος.

Από εδώ και πέρα το χέρι που θα απλωθεί πάνω στα ζώα μου, θα κοπεί!

2.Πως είναι όπως τις έχω περιγράψει. ΣΥΜΜΟΡΙΑ! Έχουν μοιράσει μάλιστα και τις δουλειές.

Άλλες με βρίζουν και με γελοιοποιούν στο Διαδίκτυο.!

Άλλες γράφουν βλακείες και υπογράφουν με τ' όνομα μου.

Η "όνομα και μη χωριό", έφτασε να κάνει και ψευδεπίγραφο blog στ' όνομα μου, γιά να μου ανοίξει μέτωπο με την εκκλησία.

Άλλες βγάζουν προσωπικά στοιχεία δικά μου και άλλων στο Διαδίκτυο, αν και όχι ακριβή, γιατί τα ψάχνουν ακόμη, γιά να με βλάψουν στη συνέχεια και σε πιό σκοτεινά σοκκάκια, μετά ίσως τον θόρυβο.

Άλλες μου κάνουν καταγγελία στις Αρχές.

Άλλες με απειλούν.

Άλλες μου κάνουν τις "φίλες" γιά να πάρουν πληροφορίες. Καίγονται δε γι' αυτές τις πληροφορίες.

3.Πως επειδή έδειξα στον Κόσμο να καταλάβει το ποιόν τους, το πόσο εύκολα έχουν τα κροκοδείλια δάκρυα γιά τα ζώα, μα και τα τερατώδη ψέμματα, την ηλίθια "μη" επιχειρηματολογία, τις πρακτικές τους, στοιχεία εις βάρος τους, πρέπει να χρησιμοποιηθεί πιά και το Κράτος γιά τη συντριβή μου.

Τα φιλαράκια τους, που ή δεν καταλαβαίνουν, ή τους έκαναν το τραπέζι, ή ΄που έπαιρναν μπαξίσια κάτω απ' το τραπέζι αυτό.

Ξαφνικά, πρέπει να είμαι εγώ εκείνη, που θα καταστραφεί από τον Νόμο που φτιάχθηκε γιά ν' αποτρέψει τη δική τους παράνομη δράση.

Ποτέ μου δεν λειτούργησα παράνομα. Με εξωθούν όμως να το κάνω.

Δεν πειράζει. Χαλάλι.

Το είχα γράψει και παλιά, όταν συνειδητοποίησα, έμαθα και μπήκα στο χορό.

"Γιά να τα βάλεις με τέρατα, πρέπει να μεταλλαχτείς. Να γίνεις τέρας".

Έτσι με θέλετε? Έτσι θα γίνω!

Παράνομη δεν είμαι. Μα δεν έχω πρόβλημα!

Γιά πάρτη σας γίνομαι...----------------

Unknown είπε...

μια τρύπα στο νερό έκανες κυρία Γαλανού ή Φωτεινού. Γιατί άραγε το Indy κατεβάζει αμέσως τις δημοσιεύσεις σου; Σε πήρανε χαμπάρι, ρεεεεε!